HU / EN  
 
Címlap
Küldetésünk
Szolgáltatásaink
MoBISoL PDA rendszer
MoBISoL Infoszerviz
Telesales
Együttműködés
MoBISoL Café
Sajtószoba
Kapcsolat
Az ügyfélszolgálat kiemelten fontos kommunikációs csatorna az ügyféllel és a piaccal, a róla alkotott benyomás meghatározó lehet  minden cég életében. A hatékony kapcsolatfelvétel és  ügyintézés segít abban, hogy  a cég kedvező minősítést nyerjen.

Kereskedő cégek számára elengedhetetlen, hogy azok a munkatársak, akik

  • rendelésfelvétellel
  • termék információval
  • reklamációs ügyintézéssel
  • tájékoztatással

foglalkoznak, elérhetőek legyenek és pillanatok alatt naprakész információval álljanak az ügyfél rendelkezésére.
Az FMCG piacon a területi képviselők mellett nagyon sok esetben Telesales szolgáltatás is működik, akiktől jogosan elvárható, hogy  ugyanolyan hatékonysággal és háttér információval szolgálják ki ügyfeleiket, mint a területen PDA készülékkel dolgozó képviselő.


MOBISOL Telesales
Miért hatékony?

  • Speciális képernyők vevő és cikktörzsre
  • Struktúrált, üzleti folyamatra szabott adatbázis
  • Hatékony gyorskeresés 10 - 20 000-es cikkállományban
  • Adott időszakra vonatkozó kereskedelmi promóciók kiemelése
  • A vevő korábbi rendeléseinek megtekintése
  • Tranzakció szintű kinnlévőség kezelés
  • Saját jegyzet készítése vevőhöz, tranzakcióhoz

A Telesales alkalmazás sajátosságai

  • A Telesales alkalmazás működhet mind a PDA rendszert kiegészítve, mind pedig önállóan az ügyfélszolgálat munkáját támogatva.
  • Az alkalmazás interfészen keresztül tud kapcsolódni az ügyviteli rendszerhez, ahonnan egy egyedi felületre frissülnek a törzsadatok, valamint az árakra, korábbi kisszállításokra vonatkozó adatok.
  • A felületek struktúrája és dinamikája biztosítja, hogy akár egér használata nélkül, csupán billentyű segítségével, extra gyorsasággal tudjanak a telesales munkatársak adatot rögzíteni, vagy éppen keresni.
  • Egy felületen láthatja a telesales munkatárs az ügyfél aktív, akár hónapokra visszamenőleg a korábbi rendeléseit, a kinnlévőségeket, a vevőhöz kötött akciókat és egyéb üzeneteket, megjegyzéseket
  • Napi hívólista alapján dolgozik a felhasználó, a tárcsázást a rendszerből egy gombnyomással indítja.
  • Képviselői csapattal együttműködve a telesales munkatárs átvehet a képviselőtől komplett napokat, melyek esetleg betegség miatt maradnának ki.
  • Az alkalmazás testre szabható, speciális folyamatok beépíthetőek
  • A Telesales alkalmazásban végzett munka részletesen, több dimenzióból riportálható, értékelhető.

Kérje díjmentes bemutatónkat!

MoBISoL Cafe
Együttműködő partnereink
 

 
  © 2009 MOBISOL Magyarország Kft. l Minden jog fenntartva
Készítette
Activium