Az ügyfélszolgálat kiemelten fontos kommunikációs csatorna az ügyféllel és a piaccal, a róla alkotott benyomás meghatározó lehet minden cég életében. A hatékony kapcsolatfelvétel és ügyintézés segít abban, hogy a cég kedvező minősítést nyerjen.
Kereskedő cégek számára elengedhetetlen, hogy azok a munkatársak, akik
- rendelésfelvétellel
- termék információval
- reklamációs ügyintézéssel
- tájékoztatással
foglalkoznak, elérhetőek legyenek és pillanatok alatt naprakész információval álljanak az ügyfél rendelkezésére.
Az FMCG piacon a területi képviselők mellett nagyon sok esetben Telesales szolgáltatás is működik, akiktől jogosan elvárható, hogy ugyanolyan hatékonysággal és háttér információval szolgálják ki ügyfeleiket, mint a területen PDA készülékkel dolgozó képviselő.
MOBISOL Telesales
Miért hatékony?
- Speciális képernyők vevő és cikktörzsre
- Struktúrált, üzleti folyamatra szabott adatbázis
- Hatékony gyorskeresés 10 - 20 000-es cikkállományban
- Adott időszakra vonatkozó kereskedelmi promóciók kiemelése
- A vevő korábbi rendeléseinek megtekintése
- Tranzakció szintű kinnlévőség kezelés
- Saját jegyzet készítése vevőhöz, tranzakcióhoz
A Telesales alkalmazás sajátosságai
- A Telesales alkalmazás működhet mind a PDA rendszert kiegészítve, mind pedig önállóan az ügyfélszolgálat munkáját támogatva.
- Az alkalmazás interfészen keresztül tud kapcsolódni az ügyviteli rendszerhez, ahonnan egy egyedi felületre frissülnek a törzsadatok, valamint az árakra, korábbi kisszállításokra vonatkozó adatok.
- A felületek struktúrája és dinamikája biztosítja, hogy akár egér használata nélkül, csupán billentyű segítségével, extra gyorsasággal tudjanak a telesales munkatársak adatot rögzíteni, vagy éppen keresni.
- Egy felületen láthatja a telesales munkatárs az ügyfél aktív, akár hónapokra visszamenőleg a korábbi rendeléseit, a kinnlévőségeket, a vevőhöz kötött akciókat és egyéb üzeneteket, megjegyzéseket
- Napi hívólista alapján dolgozik a felhasználó, a tárcsázást a rendszerből egy gombnyomással indítja.
- Képviselői csapattal együttműködve a telesales munkatárs átvehet a képviselőtől komplett napokat, melyek esetleg betegség miatt maradnának ki.
- Az alkalmazás testre szabható, speciális folyamatok beépíthetőek
- A Telesales alkalmazásban végzett munka részletesen, több dimenzióból riportálható, értékelhető.
Kérje díjmentes bemutatónkat!
|